Vaarwel Nederland! - Reisverslag uit Meerlo, Nederland van Marijn Sprokkereef - WaarBenJij.nu Vaarwel Nederland! - Reisverslag uit Meerlo, Nederland van Marijn Sprokkereef - WaarBenJij.nu

Vaarwel Nederland!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marijn

26 Juli 2007 | Nederland, Meerlo

Lieve vrienden en familie,

Aanstaande vrijdag gaat het dan eindelijk beginnen: mijn grote reis!!!

Vrijdag-ochtend zal ik eerst naar New York reizen om daar in een paar dagen de city-of-all-cities te verkennen. Daarna reis ik, waarschijnlijk met de bus door naar Montreal, waar ik het eerste semester ga studeren. Op 11 januari vlieg ik dan 'even' (24 uur...) naar de andere kant van de aardbol om het tweede semester in Stellenbosch, Zuid-Afrika te studeren!

Kortom: ik heb een fantastisch, te-gek-gaaf jaar voor de boeg en via deze site wil ik jullie allemaal een beetje laten meegenieten en op de hoogte houden van mijn wel-en-wee. Ik heb me voorgenomen om jullie af en toe van een leuke update te voorzien, inclusief de foto's natuurlijk :-)Hoop echt dat jullie mij ook op de hoogte houden van jullie belevenissen!

Iedereen reuze-bedankt voor jullie lieve cadeautjes/bezoekjes/belletjes/etentjes enzovoort, I really appreciate that!!

Ik wens jullie allemaal het aller-beste en als ik op pool-expeditie in de toendra van Canada ben, of op leeuwen-jacht in de oerwouden van Zuid-Afrika, zal ik nog eens aan jullie denken :-D

Veel liefs, Marijn


ps. Zodra ik ze weet zullen adres-gegevens, telefoon- en skype-nummers volgen...

  • 25 Juli 2007 - 22:58

    Tim:

    Hahaha ik ben de eerste! Marijn jongen, 't beste daar! Ik ga m'n best doen om ervoor te zorgen dat we in Canada tóch samen ons college-kopje-koffie kunnen doen :D
    Veel succes en plezier, maar ik bel je nog wel even!
    Veel groeten, Tim

  • 26 Juli 2007 - 07:04

    Erik Sprokkereef:

    toch niet de eerste die reageert, maar daar is dit bulletinboard ook voor: om de communicatie op gang te houden !

    Geniet van je reis, kijk om je heen en doe iets goeds met alle ervaringen die je meemaakt, dan kom je als een rijker en volwassener mens terug !

    Houd ons op de hoogte, dan genieten we met je mee...............
    ik wens je het aller-allerbeste toe,
    mede namens je moeder,

    je vader

  • 26 Juli 2007 - 08:58

    Nina:

    Hey, have a good flight & a nice time in NY ! Then I see you in M. in about a month! :)

    *Fijne vakanties*
    groetjes
    Nina

  • 26 Juli 2007 - 09:19

    Josine:

    hey lieve rijn,
    ik mis je nu al! :p

  • 26 Juli 2007 - 09:48

    Martijn:

    Hey Marijn veel plezier in Canada en Afrika!

  • 26 Juli 2007 - 09:59

    Jaron:

    Yo Marijn! Een hele fijne tijd daar waar je heen gaat! Ben net terug uit Kreta was ook super...Mijn eerste doelpunt in de competitie draag ik op aan jou;)

    groetjes Jaron

  • 26 Juli 2007 - 10:01

    Panini:

    Zal ik dan ook maar wat posten...:-)

    PS: Wat een kutstreek van rukmussen

  • 26 Juli 2007 - 10:46

    Lucas:

    Hee marijn, have fun man! Gaat helemaal goed komen, ik zal uiteraard onze onesided squashpartijen voor een tijdje moeten missen! groeten, Luc

  • 26 Juli 2007 - 15:45

    Marieke:

    Hey Marijn,

    Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld! Als je snel je adres gegevens doorgeeft kan ik een kaartje sturen vanuit Shanghai naar Montreal, dat klinkt wel heel gaaf he!
    Maak er een hele mooie tijd van, maar jou kennende zal dat ongetwijfeld lukken!Ga wel de leuke Pizza/Wijn avondjes missen op de blauwe bank in Maastricht hoor!! Maarja kijk er weer naaruit als je terugkomt;) haha! ( of als ik die kant op kan komen).

    Dikke Kus Marieke

  • 26 Juli 2007 - 17:06

    Vins:

    Hey Marijn,
    Ik wens je een supermooie reis toe! Maar dat gaat zeker lukken als ik jouw plannen zo eens bekijk ;)
    Deze site staat al bij de favorieten in ieder geval!
    Hou je haaks en misschien tot over één jaar!

    Groeten,

    Vincent

  • 26 Juli 2007 - 21:40

    Daphne:

    Vliegse!! ;) Ik zie je in Montreal. Je hebt mijn telefoonnummer en ik zal je wel wat info mailen wat kamers betreft.
    Veel plezier in NY!

    Groetjes,
    Daphne

  • 27 Juli 2007 - 10:53

    Ranish:

    Lieve Marijn,
    ik wens je een goede reis toe en veel mooie, interessante en overweldigende belevenissen ;)
    hou je taai, we mailen!
    veel liefs en een grote knuffel uit Lyon!

  • 27 Juli 2007 - 13:23

    Lisenke:

    he marijn superleuk om op de hoogte gehouden te worden van je avonturen. Sorry dat je mn LP niet meer hebt kunnen lenen... heb het erg druk gehad laaste tijd vandaar

    Heel veel plezier all over the world! ben echt jaloers :P maar heb zelf ook al wel weer plannen voor volgend jaar.

    groetjes lisenke

  • 27 Juli 2007 - 13:23

    Lisenke:

    oh hoorde trouwens dat vandaag drukste dag van het jar was op schiphol nog iets van gemerkt???

  • 27 Juli 2007 - 21:31

    Rob:

    Hee marijn! vanuit suriname: heel veel plezier in new york!! en natuurlijk ook in montreal en stellenbosch maar dat komt later wel.. ;) Geniet er van!
    ciao!

  • 28 Juli 2007 - 13:57

    Mam Bertie:

    Lieve reislustige zoon,
    Je bent goed aangekomen in New York, sms-te je vannacht om 04.30u!
    Vandaag begint je eerste real day in the states.
    Ik ben benieuwd naar je indrukken.
    Wij zijn, nadat we je uitgebreid uitgezwaaid hebben, in la Belgique gebleven, in Mechelen om precies te zijn.
    En hebben daar jouw afscheid rustig verwerkt.
    Vandaag hebben we jouw "rest"spullen goed opgeruimd .
    Jongen, we'll keep in touch.

    Heel veel liefs van mij,

    je moeder

  • 29 Juli 2007 - 08:38

    Ans & André:

    Lieve Marijn,
    Geniet van alles!
    Wij gaan je via deze site helemaal volgen..
    dikke knuffel xxx A&A

  • 29 Juli 2007 - 14:17

    Jeroen:

    Hey Marijn!
    En hoe is NYC? Al geslapen in the city that never sleeps?
    Heel veel plezier de komende week en daarna een goede reis richting Canada!

    Gr,
    Jeroen.

  • 30 Juli 2007 - 17:02

    Tante Cobie:

    Ik zit met je moeder achter de computer.Leuk om zo contact te hebben.Je hebt New York natuurlijk al helemaal gezien,snelle vogel die je bent.Goede reis verder.Groetjes,tante Cobie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 42858

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2012 - 08 April 2012

Asia Part II : Exploring New Opportunities

19 Augustus 2009 - 19 Augustus 2010

A whole year of Asia!

27 Juli 2007 - 20 Augustus 2008

Exchange to Montreal and Stellenbosch

Landen bezocht: